piątek, 27 czerwca 2014

TYPY na 1/8 finału


                               TYP
Brazylia - Chile         1

Gospodarzą pomagają "ściany" i...sędziowie pod względem piłkarskim Brazylia jest drużyną zdecydowanie lepszą , nie spodziewam się by mogło dojść w tym meczu do niespodzianki . Awans "Canarinios" .

                             
                                      TYP                               
Kolumbia - Urugwaj        1

Suarez  "robił różnicę " w tych mistrzostwach już nie zagra. To znaczne osłabienie drużyny z Urugwaju , bez Suareza przegrali pierwszy mecz z Kostaryka 3-1 a z nim pokonali Anglię i Włochy co świadczy ile znaczy dla zespołu . Typuję awans Kolumbii .

                                     
                                       TYP
Holandia - Meksyk          2

To najciekawsza para 1/8  dwie bardzo dobrze spisujące się drużyny na Mundialu . Bardziej utytułowanym zespołem posiadającym " lepsze nazwiska " jest Holandia , Meksyk natomiast jest dla mnie  obok Kostaryki rewelacja turnieju....nie tylko nie przegrali z faworyzowana Brazylia ale styl w jakim grają może się naprawdę podobać wszystkim .Na pewno będzie to bardzo zacięty i wyrównany mecz , moja sympatia jest po stronie  drużyny Meksyku .

                                        TYP
Kostaryka - Grecja           1

Kostaryka to rewelacja turnieju  okazując się najlepsza drużyną  w grupie z Włochami , Anglią i Urugwajem. zagrają o mecz z zespołem Grecji który szczęśliwie awansował ze słabej grupy .Dla mnie to pewny typ awans Kostaryki .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz